Tingimused

Tellimine

Kui olete leidnud omale meelepärase toote, siis tellimiseks tuleb valida sobiv suurus ning lisada see ostukorvi vajutades nuppu 'Lisa ostukorvi'. Ostukorvis olevaid tooteid on Teil võimalus muuta ning soovi korral eemaldada, kuid kuni tellimuse kinnitamiseni on need saadaval ka teistele kasutajatele. Kui kaubad on valitud, siis vajutage nupule "Vormista tellimus". Seejärel valige, kas soovite tellimust vormistada külalisena või registreeritud kasutajana. Järgmisena sisestage vajalikud andmed, transpordi- ja maksemeetodi ning kinnitage tellimus. Peale tellimuse tegemist saadetakse Teile e-maili aadressile koheselt kinnitus, mille alusel ostu eest tasuda. Tellimuse staatust on võimalik registreeritud kasutajatel jälgida oma konto alt.

Tasumine

Kauba eest on võimalik tasuda kahel viisil (valiku teete tellimuse vormistamise viimasel etapil):
1)Pangalingiga / krediitkaardiga. Valides tasumisviisiks pangalink/krediitkaart, suunatakse Teid maksevahendaja turvalisse keskkonda (Maksekeskus AS). Maksekeskuse keskkonnas on Teil võimalik valida Teile meelepärase panga makselink või krediitkaart. Peale makse sooritamist, vajutage kindlasti nuppu - tagasi kaupleja/müüja juurde, et e-pood saaks Teie toimingu lõplikult vormistada ning Teie emailile tellimuse kinnituse saata.
2) Pangaülekandega. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teie e-maili aadressile koheselt kinnitus, mille alusel ostu eest tasuda. Maksetähtaeg on 2 tööpäeva. Kui selle aja jooksul pole arve tasutud, loeme tellimuse tühistatuks. Jätame endale õiguse tooteid kliendile mitte kinni hoida juhul, kui on tehtud rohkem kui kolm tühistatud tellimust.

Transport ja tarneaeg

Kauba paneme teele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.
Kaupa toimetame kohale kolmel erineval viisil (valiku saate teha tellimuse vormistamise eelviimases etapis):

1) Itella SmartPOST (hind 2,50 €). Pakk väljastatakse postitamisest järgmisel päeval Teie poolt märgitud sihtkohas pakiautomaadi kaudu. Paki saabumisel edastatakse saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saaja sisestab automaati saadud uksekoodi ning saab paki kätte.

2) Omniva pakiautomaat (hind 2,50 €). Pakk väljastatakse postitamisest järgmisel päeval Teie poolt märgitud sihtkohas pakiautomaadi kaudu. Paki saabumisel edastatakse saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saada sisestab automaati saadud uksekoodi ning saab paki kätte.

3) Omniva postkontor (hind 3 €). Pakk väljastatakse saajale postitamisest ülejärgmisel tööpäeval valitud postiasutusest allkirja vastu.

Ostes vähemalt 49 € eest on postikulu pakiautomaati tasuta. Juhul kui toode/tooted siiski tagastatakse, arvestame postikulu tagasikantavast summast maha.

NB! Eelpool mainitud postikulud kehtivad vaid eestisiseste tellimuste korral. Kui soovite paki kohaletoimetamist Eestist väljapoole, siis palun võtke meiega ühendust e-posti teel info@lili.ee.

Tagastamine

Teil on õigus tagastamissoovist teatada 14 päeva jooksul ning tagastada kaup hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest. Selleks tuleb saata vastavasisuline e-mail aadressile info@lili.ee  ning tagastada kaup kas SmartPOSTiga või posti teel tähitud maksikirjana tasudes postikulu ise kuni 10 EUR väärtuses. Raha makstakse tagasi hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale toote meieni jõudmist.

NB: Tagastatav toode peab olema siltidega, originaalpakendis ning kasutamata!

Pretensiooni esitamise õigus

Kliendil on õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates toote kättesaamisest. Lili Group OÜ ei vastuta kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel ega toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Müüja õigused

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui vastava kauba varud on ammendunud. Sellisel juhul makstakse koheselt ostjale raha tagasi. Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.
Müüja ei vastuta postiteenuse osutajate poolt tekitatud viivituste eest seoses kauba kohaletoimetamisega. Teeme aga omalt poolt kõik, et see jõuaks võimalikult kiiresti ostjani.

Privaatsus

Meie internetipood küsib ainult infot, mis on vajalik Teie tellimuse täitmiseks. Isikuandmed, mis tuleb sisestada tellimuse sooritamiseks on konfidentsiaalne info ning ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhtudel, kui kauba kohaletoimetamiseks on vaja Teie andmed edastada postiteenuse osutajale kauba toimetamiseks Tellijale.

Lisaküsimuste korral kontakteeruge info@lili.ee.